Akademik ve İdari Personelimiz Öğle Yemeği Organizasyonunda Bir Araya Geldi
23 Haziran 2026 | 16:00

Enstitümüz akademik ve idari personeli kurumsal birlikteliği ve iletişimi güçlendirmek amacıyla düzenlenen öğle yemeği organizasyonunda bir araya geldi.

Enstitü Müdürü Prof. Dr. Osman ÇİMEN, Müdür Yardımcıları Doç. Dr. Emre SÖNMEZ ve Doç. Dr. Koray TOPTAŞ ile Enstitü Sekreteri Ceylan YAVUZ KONUK’un katılımıyla gerçekleştirilen programda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılına ilişkin genel bir değerlendirme yapıldı. Ayrıca önümüzdeki dönemde gerçekleştirilmesi planlanan akademik, idari ve sosyal faaliyetler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Samimi bir ortamda gerçekleşen organizasyonda, personelimizin görüş ve önerileri değerlendirilirken, kurumumuzun hedefleri doğrultusunda yürütülecek çalışmalar ele alındı. Kurumsal aidiyet duygusunun güçlenmesine ve çalışma arkadaşları arasındaki dayanışmanın pekişmesine katkı sağlayan etkinlik, iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.

Akademik ve İdari Personelimiz Öğle Yemeği Organizasyonunda Bir Araya Geldi-1 Akademik ve İdari Personelimiz Öğle Yemeği Organizasyonunda Bir Araya Geldi-1 Akademik ve İdari Personelimiz Öğle Yemeği Organizasyonunda Bir Araya Geldi-1 Akademik ve İdari Personelimiz Öğle Yemeği Organizasyonunda Bir Araya Geldi-1
background image