Enstitümüz akademik ve idari personeli kurumsal birlikteliği ve iletişimi güçlendirmek amacıyla düzenlenen öğle yemeği organizasyonunda bir araya geldi.
Enstitü Müdürü Prof. Dr. Osman ÇİMEN, Müdür Yardımcıları Doç. Dr. Emre SÖNMEZ ve Doç. Dr. Koray TOPTAŞ ile Enstitü Sekreteri Ceylan YAVUZ KONUK’un katılımıyla gerçekleştirilen programda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılına ilişkin genel bir değerlendirme yapıldı. Ayrıca önümüzdeki dönemde gerçekleştirilmesi planlanan akademik, idari ve sosyal faaliyetler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Samimi bir ortamda gerçekleşen organizasyonda, personelimizin görüş ve önerileri değerlendirilirken, kurumumuzun hedefleri doğrultusunda yürütülecek çalışmalar ele alındı. Kurumsal aidiyet duygusunun güçlenmesine ve çalışma arkadaşları arasındaki dayanışmanın pekişmesine katkı sağlayan etkinlik, iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.
Akademik ve İdari Personelimiz Öğle Yemeği Organizasyonunda Bir Araya Geldi
Enstitümüzde Geleneksel Bayramlaşma Töreni Gerçekleştirildi
Enstitümüzde İŞKUR Kapsamında Görev Yapan Öğrencilerle Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Gazi Üniversitesi’nin 100. Yılında Genç Araştırmacılar Kongresi VI Gerçekleştirildi
Sosyal Sorumluluk Projesi Kapsamında Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği Gerçekleştiridi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.