Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığının ilgili yazılarına istinaden: 2025-2026 Bahar döneminde Enstitümüz Yüksek Lisans programından mezun olmaları koşuluyla;
2026-2027 Güz döneminde aynı Anabilim Dalının Doktora programına kayıt yaptırmak isteyen (50/d maddesi ile 33/a maddesi uyarınca atanan) Araştırma Görevlilerinin, 21 Ağustos 2026 tarihine kadar aşağıdaki aşağıdaki dilekçe ve ekinde istenilen belgelerle beraber ilgili Bilim Dalı Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir. Başvurular ilgili Bilim Dalı Başkanlığı onayı ile Enstiümüze resmi yazı ile iletilmesi gerekmektedir.
Önemli Not: Enstitü Başvuru Sistemi üzerinden başvuru yapılmamalıdır. !
►Araştırma Görevlisi Doktora Kayıt Başvuru Dilekçesi
►YÖK Başkanlığının Arastırma Görevlileri lisansüstü egitimi hakkındaki 02.09.2020 tarihli yazısı.
►YÖK Başkanlığının Arastırma Görevlileri lisansüstü egitimi hakkındaki 26.07.2023 tarihli yazısı.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.