Enstitü Kurulu Toplantısı, 01 Nisan 2026 tarihinde saat 11.00’de Enstitü Müdürü Prof. Dr. Osman ÇİMEN başkanlığında, Enstitü Müdür Yardımcıları Doç. Dr. Emre SÖNMEZ ve Doç. Dr. Koray TOPTAŞ, Enstitü Sekreteri Ceylan YAVUZ KONUK ile Ana Bilim Dalı başkanlarının katılımıyla gerçekleştirildi.
Toplantı, gündem maddelerinin değerlendirilmesi ve karşılıklı görüş alışverişinin ardından sona erdi.
Akademik ve İdari Personelimiz Öğle Yemeği Organizasyonunda Bir Araya Geldi
Enstitümüzde Geleneksel Bayramlaşma Töreni Gerçekleştirildi
Enstitümüzde İŞKUR Kapsamında Görev Yapan Öğrencilerle Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Gazi Üniversitesi’nin 100. Yılında Genç Araştırmacılar Kongresi VI Gerçekleştirildi
Sosyal Sorumluluk Projesi Kapsamında Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliği Gerçekleştiridi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.