Duyuru
ÖNEMLİ : Çevrimiçi Başvuru Sisteminde Teknik Arıza
12 Ocak 2021 | 11:30

Değerli Adaylarımız;

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Öğrenci Alım İlanına başvuran adaylarımızın dikkatine!

 

Öğrencilerimizin müracaat ettiği Öğrenci Bilgi Sisteminde 11 Ocak 2021 tarihinde teknik bir arıza yaşanmıştır.

Lisansüstü Programlarımıza başvuru yapan ve onaylayan adaylarımızın sistem üzerinden başvurularını kontrol etmeleri ve gerekli güncellemeyi başvuru süresi dolmadan yapmaları gerekmektedir.

Bunun dışında herhangi bir sorunla karşılaşan adaylarımızın da bir kayıp yaşanmaması açısından Enstitümüzle iletişime geçmesi önem arzetmektedir.

 

 


Başvuru tarihlerinde telefon hatlarındaki yoğunluktan dolayı; sorularınız, bilgi talepleriniz veya yaşadığınız teknik soruna ilişkin sistem uyarı mesajını -ekran görüntüsünü- ve Kimlik Numaranızı da belirterek egtbil@gazi.edu.tr adresine yönlendirmeniz halinde daha hızlı ve verimli çözüm üretilecektir.


 

background image